هکر سیاه !!!!!!!! 

 

با سلام خدمت تمامی بازدیدکنندگان محترم وبلاگ:

چندتا از دوستان به من ایمیل زده بودند و گفته بودن که آموزش هک کردن وبلاگ را بده من هم گفتم چشم اما دوستان عزیز یادتان باشد من به طور صریح و واضح این آموزش را نمی دم علتش هم به دلیل مسایل امنیتی است.یکی از دوستان از من پرسیدند که تو چه نوع هکری هستی؟کلاه سیاه یا کاله سفید؟ در جواب ایشان باید بگم که من یک هکر کلاه سفید هستم چون دوست ندارم برم وبلاگ ها یا سایت های مردم را بی خود و بی جهت هک کنم به نظر من اگر می خواهید یک هکر کلاه سیاه خوب شوید باید از مسایلی که هکرهای کلاه سفید با آن سر و کار دارند سر در بیارید چون هکرهای کلاه سیاه((اون طوری که من با چندتاشون صحبت کردم))می گن ما فقط دنبال راه های نفوذ به سیستم ها هستیم و با مسایل ضد هک زیاد آشنایی نداریم اما هکرهای کلاه سفید هم نحوه ی هک کردن را می دانند و هم ضد هک که این کمک بسیار بزرگی برای آن هاست چون وقتی بخوان به یک سیستم نفوذ کنند اما حالا به هر دلیل اون روش نفوذی شان نگیره می فهمند که قربانی چه کارهای امنیتی کرده و ضد آن را می زنند یا از راه های دیگر اقدام می کنند (*هکر سیاه*) البته هر هکر حرفه ای وقتی ببینه نمی شه با یه روش وارد شد قطعا روش دیگر رو امتحان می کنه اما در مسایل بزرگ و سرورهای بزرگتر و مهمتر شاید نتواند آن کار را کند که دلیل اصلی اش کمبود اطلاعاتش است

خوب امروز هم همینطوری که گفتم می خوام روش هک کردن یک وبلاگ به صورت کاملا حرفه ای نه بچه بازی که برای صاحب وبلاگ یه تروجان یا یهMagic-Ps بفرستیم بعد ببینیم که روشمون نگرفته و نا امید شیم.

آموزش هک کردن وبلاگ یا همان آموزش هک وبلاگ:(*مهران هکر*)

هک کدن یک وبلاگ به صورت حرفه ای کار چندان ساده ای نیست و مستلزم این است که شما با مفاهیم کلی شبکه و کار با نرم افزارهای , IP sniffer  NMAP , Nessus بلد باشید و بتوانید با Exploit ها کار کنید البته من نمی خواهم شما را از این کار نا امید کنم ولی بهتر است این نرم افزارها و چیزهایی را که گفتم بلد باشید

خوب ما برای هک کردن یک وبلاگ باید سرور و یا سرویس دهنده ی آن را اول هک کنیم تا بتوانیم رمزها و یوزرنیم های وبلاگ یا وبلاگ های تحت سرویس آن سرور را پیدا کنیم معمولا یوزر نیم ها و یا همان آدرس وبلاگ مثل:

http://www.victim.blogserver.com

که victim آدرس و یوزر نیم وبلاگ است کد بندی نشده است و به راحتی پس از نفوذ به سرویس دهنده ی وبلاگ می توانیم آن را پیدا کنیم اما پسوردها معمولا کدبندی شده اند و ما باید با استفاده از ابزارهای(*سیاهکر*) کرک پسورد،آن پسوردها را از حالت کد شده خارج کنیم که من در زیر اسم چندتا برنامه ی معروف کرک پسورد یا Password Cracker را گذاشته ام:

John the ripper

L0pht crack

Palm crack

که می توانید با جستجو در گوگل لینک دانلود آن ها را پیدا کنید و پس از دانلود از آن ها استفاده کنید که کار با آن ها بسیار آسان است بدین ترتیب که شما کلمه ی کد شده را به آن می دید و برنامه نسبت به اندازه ی ((Length)) آن شروع به شکست کد آن می نماید.یادتان باشد که L0pht crack بعد از حرف L صفر یعنی0 را دارد نه O

حالا ما چگونه به یک سرور وارد شویم؟

شما می توانید با پیدا کردن Vulnerability های یک سرویس دهنده ی وبلاگ به کمک برنامه های NAMP و یا Nessus و امتحان Exploit های نوشته شده برای آن آسیب پذیری ها ((Vulnerability))  به سیستم سرور نفوذ کرده و کنترل آن را در دست بگیرید البته این یادتان باشد که فقط به قسمت اطلاعات سرور که معمولا دارای آسیب پذیری است نفوذ کنید و به قسمت های دیگر به هیچ عنوان نوذ نکنید در ضمن این کار با هک کردن سایت فرق می کند اما روش های نزدیک به همی برای انجام هر دوی آن ها استفاده می شود

در این جا من نام چند سرویس دهنده ی وبلاگ های فارسی را از بیشترین آسیب پذیری به کمترین آسیب پذیری می نویسم:

1. Persianblog

2. Mihanblog

3. caspianblog

4. parsiblog

5. blogfa

6. persiangig

البته بلاگفا تا چند روز پیش در رده ی دوم قرار داشت اما به دلیل اخذ تدابیر امنیتی خوب در رده ی پنجم جای گرفت.البته من این رده بندی را براساس تعداد وبلاگ های هک شده ی آن سرور،تدابیر امنیتی اتخاذ شده ی آن سرور،تعداد دفعاتی که خودم به آن سرور نفوذ کرده ام و سوال از حدود 16 هکر انجا داده ام.

البته اگر این را برای شما سخت است(*مهران هکر*)من در پست بعد روش دیگری را که کمی آسان تر است را به شما می گویم.

خوب این هم از آموزش هک کردن وبلاگ قسمت اول.

یکی از دوستان پرسیده بودند که برنامه ی THC-scan 2.0 را ار سایت اصلی اش دانلود کرده ام  اما موقعی که روی برنامه کلیک می کنم صفحه ی سیاهی می یاد و بعدش می ره چه کار کنم؟

دوست عزیز من آسان ترین راه را به شما می گویم اول برنامه یعنی فایل .exe را به پوشه ی System 32  ویندوز خود ببرید و CMD را اجرا کرده و نام برنامه را که در زیر آیکون قرار دارد را در آن بنویسید و Enter کنید و پس از اجرا کار خود را انجام بدید

در ضمن دوستان عزیز اصلا و به هیچ وجه به من پی ام ندید و ایمیل نزنید و ID یه نفر رو برام بفرستید و بگید هکش کن و ما پسوردش رو می خوایم چون اولا من نه وقتش رو دارم و نه پولم رو از سر راه آوردم که برم کارت اینترنت برای این کار بخرو دومن من کسی را تا نشناسم و ندونم که کی هستش اصلا هکش نمی کنم و سوم این قدر دیگه یاهو بی در و پیکر نیستش.بعضی از دوستان هم می گن بیا یاهو مسنجر ما خراب شده درستش کن یا می گن بیا به ما دربستی و مفتی و مجانی هک یاد بده در جواب این دوستان هم باید بگم که چشم شما بابت ای کار پول بدین دربست در خدمتتونم!!!(*مهران هکر*)

نامردی بخونی و نظر ندی!


   
کم شدن پول تلفن و بیشتر شدن اعتبار کارت :
    برای این کار می تونید از در ویندوز از سرج استفادها System.iniاول بگردین فایل رو پیدا کنید
کنید ...

[enh386]  بعد اونو باز کنید و دنبال  بگردید ...

بعد این دستورات رو بهش اضافه کنید و به همین صورت سیو کنید :

Com0@00 Irq0000@0 Buffer=1024
@ number = ( 3,1,4,1,5,9)
@ letters = ( " this", " is ", "a" , "test" )
$word , $ anther - word - ) = ( " one " , "two" )
woafont=dosapp.FON

البته مطالب بالا رو که گفتم شما به خاطر فارسی بودن صفحات برعکس میبینید که اگه تو پرونده مورد نظر کپی کنید باید مثل درست بشه !

طریقه اضافه کردن به دو صورت زیر است که در بعضی از isp ها به صورت دوم هم می شود :
طریق اول :
[386enh]
Com0@00 Irq0000@0 Buffer=1024
@ number = ( 3,1,4,1,5,9)
@ letters = ( " this", " is ", "a" , "test" )
$word , $ anther - word - ) = ( " one " , "two" )
woafont=dosapp.FON


و طریقه دوم :

[386enh
Com0@00 Irq0000@0 Buffer=1024
@ number = ( 3,1,4,1,5,9)
@ letters = ( " this", " is ", "a" , "test" )
$word , $ anther - word - ) = ( " one " , "two" )
woafont=dosapp.FON]


موفق باشید   .مهران هکر نظر ندی دیگه!..............



  بوتر

YaError-Platium                     Download
 2YaError-Platium                     Download   
fuck ytunel                    Download
atomicPacketv1.3                    Download
D+E booter                    Download
y!bomber                    Download
yahoo booter                    Download
big killer                    Download
Smasher 5                    Download
yowner4                    Download

 

 

 

یه بوتر جدید دیگه که با ۱۰ تا ایدی که پس یکی دارن لگین میشه و از قدرت بسیار خوبی برخورداره

پیشنهاد میکنم حتما حتما دانلود کنید                        دانلود

        

با این نرم افزار میتونید به راحتی هر چه تمام تر بوتر بسازید و با بوتر خودتون دیگران رو بوت کنید

این بوتری که شما میسازید با سه ایدی که پس یکی دارن لگین میشه و ۴ تا هم ابزار بوت داره(با اجرای این بوتر مثل بعضی بوترهای دیگه اسم یاهو مسنجرتون اسم انتخابی که قبلا وارد کردید میشه)

                                                        دانلود ورژن اول

 بوتری که میسازید مولتی بوت هستش و ۶ تا هم بوت داره

                                                                    دریافت

بعد از دانلود کردن بوتر ها dll های زیر را دانلود کنید و در     c/program file/widows/system32 قرار دهید تا بوتر ها کار کنند موفق باشید.

                               دانلود

                          


سلام به تموم دوستان عزیز اینم ۳ تا بوتر توپ برین حالشو ببرین

دانلود 

دانلود 

دانلود 


 

bendoverbith یک بوتر عالی که خودمم باهاش کار کردم اسمش هست

و با ۱۵ آیدی کار می کنه

Download


                           بوتر باهال yelow booter با ۵ تا آیدی لاگین میشه.

                           

                                                  Download


Room_KillerV1

اینم بوتر باهال که عکسشم به زودی می گذارم این بوتر می تونه رومم بوت کنه

Download


این بوتر خیلی خفن و کارم میکنه وبا ۱۰ آیدی لاگین میشه

Name:multibooter

 Download


اینم از بوتر ونوم بمبر یک بوتر بسیار عالی که اگر مشکلی هم داشتین تو زیپ راهنمای فارسی هم گذاشتم.

 

 

 

دانلود 


اینم ۵۰۰۰ تا میتوانید آیدی لاگین کنید توش وطرف میتونه دیس کانکت کنه.

در ضمن در زیپ راهنمای فارسی هم داره.

 

 دانلود


اینم یک بوتر توپ روزگار و با ۴ آیدی لاگین میشه و بوتر خوبی هم هست دانلود کنید.

 

دانلود


این بوتر هم یکی از بهترینهاست که با۳۰۰ تا آیدی لاگین مشود

Name:Insane-er

  

Download




booter3

Lord_Of_The_Blings_v2
یک بوتر بسیار قوی

دریافت نرم افزار

با سلام اینم اموزش بوتری که دیروز براتون لینکو با عکس گذاشتم...

یه نرم افزار بوت جدید که برای بوت کردن آیدی تو یاهو مسنجر 7 هستش . تست هم شده و عا لی جواب داده ولی حداقل 50 تا آیدی میخواد.

در ضمن ضد یاهو تونل هم هست.

Lord Of The Blings v2

Download !!!

حجم : Kb 200

آموزش  Lord Of The Blings v2 :

برای شروع مثل همه بوترهای قبلی ما به یک لیست از آیدی های بوت داریم که باید اوونها رو توی فایل تکستی به نام ( names ) که همراه با

نرم افزار هست رو وارد کنید که البته وارد کردن اونها هم یه استاندارد داره که به صورت زیر هست.مثلاً اگه آیدیه ما بود:

( ( milad_bot2000 و پسورد ما بود ( 123456789) به این صورت عمل می کنیم :

Milad_bot2000:123456789

Milad_bot2001:123456789

Milad_bot2002:123456789

والا آخر. هرچی تعداد آیدی ها بیشتر باشه بوتتون پرقدرت تر میشه. شما برای بوت حداقل به 50 آیدی احتیاج دارید.یادتون باشه که آیدی ها باید

همه باید پسوردشون یه چیز باشه .

بعذ ار وارد کردن آیدی ها شما باید نرم افزار بووتتون رو اجرا کنید. حالا شما باید آیدی هاتون رو log in کنید برای این کار شما باید روی دکمه

Log in کلیک کنید اما قبل از این کار باید برای برنامه تعریف کنید که با چند آیدی میخواید log in کنید برای این کار بالای صفحه زیر قسمتی

که آیدی هارو نشون داده داخل یک کادر نوشته شده : How many to login ? روی این قسمت کلیک کنید و تعداد آیدی هارو مشخص کنید .

وقتی این کارو کردید روی دکمه login کلیک کنید و منتظر بــــاشید تا آیدی هاlogin بشن وقتی که آیدی ها لاگین شدن شما باید آیدی شخص

قربانی رو در قسمت VICTIM وارد کنید . بعد از وارد کردن آیدی قربانی شما میتونید بوت رو شروع کنید. با دکــمه هایی که روی بوتر هست

می تونید انواع بوت هارو انجام و از اسمشون هم می تونید بفهمید چه کار می کنن ولی من به شما پیشنهاد می کنم اگه دوست دارید طرف رو

آزار بدید از Buzz Bomb استفاده کنید .دکمه Stop هم برای پایان دادن به بوت هستش.

 با تشکر از میلاد برای فرستادن اموزش...

حجم : 305 کیلوبایت
Download Yahoo Spy (برای هک کردن پسوردها)
Download Password Decoder (برای Decode کردن رمزهای ارسالی)
Download Exe Joiner (برای چسباندن دلخواه فایل به تروجانی که میسازید)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد